کاربرد تصفیه آب صنعتی

کاربرد تصفیه آب صنعتی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

کاربرد تصفیه آب صنعتی

بهرام پروهان

تصفیه آب: فاضلاب صنعتی یکی از بزرگترین منابع آلودگی آبزیان است. به طور همزمان ، محیط و اکوسیستم های اطراف را به خطر می اندازد. برای درست کردن اشتباه ، هر چه بیشتر قوانین و مقررات جهانی و محلی زیست محیطی ظاهر می شوند. برای انطباق با این مقررات و استانداردهای دقیق ، راه حل های ابتکاری ضروری است.

تصفیه آب | خرید دستگاه تصفیه آب | شرکت آریا عمران

LiqTech یک تأمین کننده آب شیرین کن صنعتی است که راه حل های آب شیرین کن پیشگامانه ای را ارائه می دهد که حتی با دقیق ترین مقررات نیز مطابقت دارند سیستم های تصفیه آب صنعتی را برای انطباق در آیندهو تولید پایدار ارایه می دهیم.

واحدهای تصفیه فاضلاب صنعتی تقاضای جداسازی پیچیده و تصفیه آب را دارند. تصفیه فاضلاب صنعتی می تواند پیچیده باشد.

حتی اگر کاملاً فیلتر شود ، فاضلاب می تواند به حدی تمیز شود که بتوان دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال ، جریان های فاضلاب اغلب برخی از چالش های قابل توجه فیلتراسیون را قبل از استفاده مجدد برای اهداف دیگر و یا انتشار در محیط زیست بدون هیچ گونه آسیب زیست محیطی ایجاد می کنند.

شرکت آریا عمران شریف

تصفیه آب صنعتی

ما در LiqTech بیش ترین تجربه را  در زمینه فیلتر کردن انواع فاضلاب و لجن داریم. راه حل های آب شیرین کن صنعتی ما مبتنی بر پیشرفته ترین فناوری غشایی ما است که می تواند مواد مضر را از فاضلاب صنعتی حذف کند ، از جمله:

  1. مواد جامد
  2. روغن
  3. گریس
  4. میکروب ها
  5. فلزات سنگین
  6. و خیلی بیشتر

هنگامی که این مواد مضر از فاضلاب خارج شد ، می توان از آب برای اهداف مختلف استفاده مجدد کرد یا با خیال راحت و پایدار به محیط زیست تخلیه می شود. از آنجا که دنیا کمبود آب تمیز دارد ، ضروری است که با احترام و مراقبت از آنچه در اختیار داریم رفتار کنیم. این یک راه حل تصفیه آب صنعتی سازگار و پایدار است ، که می تواند با امکان استفاده مجدد از آب ، به کاهش فاصله شدید کمبود آب کمک کند.خرید تصفیه آب | فروش دستگاه تصفیه آب | شرکت آریا عمران

فیلتراسیون آب

به فرآیند واحد جداسازی جامدات در یک سوسپانسیون گفته می شود.

فیلتراسیون فرآیندی است که در آن ذرات جامد موجود در یک مایع توسط یک محیط فیلتر کننده یا فیلتر از هم جدا می شوند ، که باعث می شود سیال از آن عبور کند ، اما ذرات جامد را در خود نگه می دارد.

گاهی اوقات جالب است که مایعات را جمع کنیم. برخی دیگر ، ذرات جامد و در بعضی موارد هر دو.

در تصفیه آب ، فیلتراسیون به دنبال کاهش ذرات معلق ، مانند ضایعات شن و ماسه ، زمین ، فلزات سنگین و غیره است. که باعث تولید بوی بد ، کدورت ، مشکلات سلامتی می شود.

برای هر نوع مشکل یک محیط فیلتر برای استفاده وجود دارد (مثالها: کربن فعال ، ماسه سبز ، شن کوارتز).

کارشناسان نظافت آب صنعتی

در LiqTech ، ما توانایی های داخلی حتی برای چالش برانگیزترین نیازهای تصفیه آب صنعتی را داریم.

مهندسان و متخصصین فرآیند بسیار ماهر ما همیشه آماده اند تا در مورد چگونگی بهره مندی شما از داشتن سیستم آب شیرین کن صنعتی، صنعتی غشایی و نحوه شخصی سازی آن متناسب با عملکرد خاص سطح کیفی آب مطلوب ، به شما کمک کنند.

ما راه حل های تمیز کردن آب صنعتی با کلید در دست را به چندین شرکت بین المللی و رهبران صنعت اختصاص داده ایم که به دلیل استانداردها و الزامات بالا برای ماشین آلات تولید با دوام و کارآمد شناخته می شوند. همانطور که با صنایع مختلف کار کرده ایم ، می دانیم که چگونه حتی پیچیده ترین انواع فاضلاب و لجن را تصفیه می کنیم.

راه حل های فیلتراسیون سفارشی

دو کاربرد تصفیه آب صنعتی یکی نیستند. اگر به سیستم تصفیه فاضلاب سفارشی نیاز دارید ، ما آماده کمک به شما هستیم.

تصفیه آب صنعتی می تواند پیچیده باشد و ممکن است نیاز به راه حل های سفارشی برای حذف کلیه مواد جامد و مضر برای رسیدن به کیفیت آب مطلوب داشته باشد.

سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس

تأمین آب تصفیه نشده می تواند بسیاری از بیماری های جدی را به خانه شما وارد کند.

فیلتراسیون اب آشامیدنی می تواند راه حل باشد اما تنها در صورتی که قادر به از بین بردن انواع آلودگی ها مانند باکتری ها ، مواد شیمیایی ، نمک ها و حتی ذرات فلزی باشد.

اسمز معکوس آب خالص تنها پاسخ درست است. گسترده ترین آلودگی را در آب از بین می برد و این امر آن را به بهترین سیستم تصفیه خانه تبدیل می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: